lørdag den 19. maj 2012

Nyt strikkeprojekt

Selvom der har været travlhed med flytning og indretning af min nye lejlighed, har jeg ikke helt glemt strikkepindene. Jeg slapper af med mit strikketøj, specielt er det dejligt at strikke når fjernsynet kører, så spilder man ikke helt tiden.

Mit nye projekt er et slumretæppe - med stjerner. Ideen har jeg fået fra min gamle kollega fra rejsebureauet . Hun har strikket det smukkeste tæppe, i mange forskellige farver og med sort kant. Det er meget flot, men jeg har besluttet at strikke det i kun to farver. Jeg er mere til det enkle og jeg tror på at det bliver godt.

Jeg kan lige forestille mig tæppet henslængt over sofaen - men det bliver ikke sådan lige med det samme - det er et stort projekt og det kommer til at tage tid. Det er også OK.


Råhvid og grå har jeg valgt til mit tæppe

Et rigtig hyggeprojekt

Som ikke bliver færdig i år

Tror jeg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Lørdag den 13.4.2024

 Så blev det lørdag og jeg er hjemme i mit hus alene. Henning havde nogle ting som skulle klares og det er egentlig ganske rart med en weeke...